Oakley 2+1 Condiții de participare
1. Valabilitate
Prezentul regulament este valabil începând cu 16 iunie 2025 pentru achiziționarea de ochelari de vedere sau de soare Oakley și este valabil până la epuizarea stocului de articole vestimentare.
În cazul în care eOptika Ltd., pe baza feedbackului primit de la furnizor, nu poate onora comanda de ochelari de vedere sau de soare, va informa clientul conform procedurii standard.
2. Reguli privind produsele opționale incluse în promoție:
În cazul unei comenzi care conține 2 produse Oakley (ochelari de vedere sau de soare) într-o singură achiziție, poate fi adăugat în coș 1 articol vestimentar original Oakley (tricou sau șapcă), selectat de pe pagina dedicată produselor opționale. Se poate alege 1 tricou sau șapcă originală Oakley pe comandă.
Articolul vestimentar selectat va fi expediat doar dacă clientul a ales numărul de ochelari Oakley (de vedere sau de soare) specificat în descrierea promoției.
Produsele opționale nu pot fi schimbate pe bani și, în caz de reclamație, nu se oferă ramburs în numerar pentru valoarea produsului ales.
3. Categorii speciale de clienți:
În cadrul acestei promoții, angajații și subcontractanții eOptika Ltd. pot participa doar cu aprobarea prealabilă a directorului general al eOptika Ltd.
Conform Termenilor și Condițiilor Generale ale eOptika Ltd., nici în această promoție nu sunt deserviți revânzătorii. Produsele disponibile în cadrul promoției pot fi achiziționate numai de către persoane fizice pentru uz personal, iar cantitatea de produse vândute per client nu trebuie să depășească o limită rezonabilă. Produsele nu pot fi revândute.
4. Alte condiții:
Pentru toate aspectele care nu sunt reglementate de prezentul regulament, se aplică Termenii și Condițiile Generale ale Lentilecontact.ro.
eOptika Ltd. își rezervă dreptul de a modifica sau completa prezentul Regulament Promoțional chiar și pe durata desfășurării promoției. Modificările intră în vigoare imediat și vor fi publicate în Regulamentul Promoțional disponibil pe site-ul nostru. Modificările nu vor afecta în mod negativ condițiile de acceptare și livrare ale comenzilor deja plasate, însă regulamentul modificat se va aplica tuturor comenzilor efectuate după intrarea sa în vigoare.
Clientul poate raporta orice întrebare sau reclamație referitoare la promoție, achiziție sau gestionarea datelor la office@lentilecontact.ro, sau telefonic la +40 31 2299232