Garanții

Clienții noștri beneficiază de următoarele garanții Lentilecontact.ro

  • Produse originale- Produsele pe care le oferim sunt 100% originale. Suntem revânzători oficiali ai majorității mărcilor comercializate. 
  • Garanție de preț - Încercăm să oferim cele mai accesibile prețuri din România pentru produsele noastre. 
  • Garanție de returnare - lentile de contact, soluții și picături pentru ochi, oferim o garanție de 30 de zile, fără întrebări. Ochelari de soare și ochelari de vedere, îi puteți returna în termen de 14 zile din ziua în care ați primit bunurile achiziționate (Garanție de returnare)

1. Garanția produsului original
Produsele de marcă pe care le oferim sunt 100% originale de la cei mai mari producători de lentile de contact, rame optice și ochelari de soare din lume. Producătorii sunt companii de renume din Europa de Vest și SUA, cu zeci de ani de experiență și cercetări extinse în acest domeniu.

Produsele sunt trimise în ambalaje închise din fabrică, cu o broșură inclusă. Furnizăm numai produse care sunt comercializate de producători din mai multe țări din întreaga lume, adică produse testate, încercate și dovedite.

Calitatea produselor este garantată de către producător. Suntem revânzători oficiali ai majorității mărcilor vândute și oferim o garanție de 100% de returnare a banilor pentru autenticitatea produselor.

3. Garanție de preț de 100%.
Încercăm să oferim cele mai accesibile prețuri din România pentru produsele noastre și ne actualizăm în mod constant prețurile pentru a reflecta cele mai mici prețuri posibile de pe piață sau pentru așteptările noastre. În cazul în care găsiți că produsele pe care doriți să le cumpărați de la noi sunt mai ieftine pe orice site din România, vă rugăm să ne contactați pentru un credit de 100% din diferența de preț. (Acest lucru asigură faptul că noi rămânem automat cea mai ieftină opțiune. Vă mulțumim că sunteți cu ochii pe piață pentru noi)!

Această garanție se aplică doar lentilelor, soluțiilor, picăturilor pentru ochi, ramelor, ochelarilor de soare disponibile pe site-ul nostru care pot fi cumpărate de la o optică românească sau de pe un site românesc la un preț mai mic decât al nostru înainte de a face o achiziție. Vă rugăm să ne scrieți un e-mail la office@lentilecontact.ro menționând produsele pe care sunteți interesat să le cumpărați, linkul concurenților și vă vom trimite un cod promoțional pe care îl puteți folosi la plasarea comenzii.

Cum pot fi produsele noastre atât de ieftine? De fapt, lentilele de contact, consumabilele, ramele, ochelarii de soare sunt ieftine. Pur și simplu, ați plătit mult prea mult timp de mulți ani, doar pentru a acoperi costurile ridicate ale vechiului dvs. comerciant cu amănuntul. Noi am răzuit sistematic majoritatea costurilor operaționale prin automatizare, reproiectarea proceselor și volume masive de achiziții, pentru a vă oferi cele mai mici prețuri posibile. Credem că o astfel de eficiență este viitorul comerțului cu amănuntul de îngrijire a ochilor.

Cum puteți beneficia de garanția de preț de 100%: Dacă în decurs de o săptămână de la efectuarea unei comenzi la noi, găsiți același produs(e) pe un alt site din România care este în stoc și are un preț mai mic decât al nostru, puteți trimite un e-mail la office@lentileconact.ro cu numărul comenzii dumneavoastră și URL-ul site-ului unde ați găsit prețul mai mic.

Site-urile trebuie să funcționeze în România, să fie în stare de funcționare corectă, iar prețul trebuie să fie cel pe care îl vedeți accesând direct site-ul web și nu prin Google Shopping sau orice alt site de comparare a prețurilor.

În cazul de mai sus, după evaluarea informațiilor pe care ni le-ați furnizat, vă vom oferi un cod promoțional pentru diferența de preț pe care îl puteți utiliza la următoarea comandă. Valoarea codului promoțional va fi egală cu diferența dintre prețul pe care l-ați găsit și ni l-ați trimis prin modalitatea menționată mai sus, minus suma pe care ați plătit-o pentru produs la magazinul nostru.

Lentilecontact își rezervă dreptul de a decide asupra diferenței și a valabilității rambursării.

Alte condiții care se aplică

Un client poate utiliza garanția de preț de până la 3 ori pe an pentru achiziții de lentile de contact, soluții, picături pentru ochi și în limita consumului personal.
Pentru ochelarii de soare și ochelarii de vedere, garanția de preț poate fi utilizată până la 1 dată pe an.
Pentru a solicita un cod promoțional, vă rugăm să trimiteți un e-mail la office@lentilecontact.ro și să anexați următoarele:

  • detalii despre produsul (produsele) în cauză: marca, tipul, ambalajul, parametrii;
  • linkul produsului la care ați găsit un preț mai mic
  • ID-ul comenzii dumneavoastră la noi

4. Garanția de returnare
În cazul lentilelor de contact, soluțiilor și picăturilor pentru ochi, oferim o garanție de 30 de zile, fără întrebări, pentru toți clienții noștri. Pentru ca rambursarea să aibă loc, produsele returnate trebuie să fie nedeschise, nefolosite, ambalajul trebuie să nu fie deteriorat și trebuie să mai existe o perioadă de valabilitate suficientă.

Dreptul de anulare, de rambursare și de schimb nu se aplică în cazul livrării de produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă sunt desigilate de dvs. după livrare, sau care, după livrare, sunt amestecate în mod inseparabil cu alte articole; și în cazul livrării de bunuri care se pot deteriora sau expira rapid. Definim termenul de valabilitate acceptabil rămas ca fiind de 6 luni sau mai mult (atâta timp cât v-am expediat articole cu un termen de valabilitate de cel puțin 12 luni).

Returnarea articolelor este pe cheltuiala dumneavoastră. Vom rambursa apoi costurile originale pe care le-ați plătit pentru articole, precum și costurile de expediere, dacă returnați o comandă întreagă. Dacă returnați doar o parte, dar nu toate articolele dintr-o comandă, vă vom rambursa costurile plătite pentru articolele respective.

Noi inițiem rambursările în 2-3 zile lucrătoare sau mai puțin, prin intermediul aceluiași mijloc de plată pe care l-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel. În orice caz, nu veți suporta niciun fel de taxe ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem să reținem rambursarea până când primim înapoi bunurile sau până când ne furnizați dovada că ați trimis înapoi bunurile, în funcție de care dintre acestea este mai devreme.

În cazul ochelarilor de soare și al ochelarilor de vedere, îi puteți returna în termen de 14 zile de la data la care ați primit bunurile achiziționate (sau ultimul transport, dacă este vorba de bunuri sau de mai multe bucăți de articole livrate separat).

Trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de a anula comanda. Puteți trimite cererea dumneavoastră conform instrucțiunilor și formularelor disponibile pe site-ul nostru web sau contactându-ne prin e-mail. Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient să trimiteți comunicarea înainte de expirarea perioadei de anulare de 14 zile și să ne expediați articolele în termen de 5 zile lucrătoare după aceea.